بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم از همه عزیزانی که قصد مطالعه این مطلب رو دارن لطفا قسمت های قبلی رو از اینجا مطالعه کنند 

یکی از هیئت هایی رو که خودم خیلی خوشم میاد البته گفتم که من نباید بپسندم ارباب باید بپسنده هیئت میثاق باشهدا بسیج دانشجویی امام صادق علیه السلامه و هیئت شهدای گمنام معمولا سخنران این دو هیئت استاد پناهیانه ومداحشون حاج میثم مطیعی هستند یکی از ویژگی های خوب این هیئت  ها این هست که روضه رو از رو مقتل میخونن به اصطلاح مقتل خونی میکنن این باعث میشه که خیلی از چیزها تحریف نشه یه جایی بود روضه بود من اونجا بودم  طرف یه روضه ای میخوند من نمی دونم ازکجا آورده بود

یه دفعه یه روحانیه میگفت من رفتم یه هیئتی مداح گفت میخوام یه روضه ای بخونم که تا به حال کسی نشنده

خب آخه از کجا آوردی

یه مشکلی که توی ما پیش اومده اینه که البته همه نه اینه که خیلی از بچه مذهبی ها مداحی های مادحین محترم رو به صورت عادی گوش میکنند تو اکثر مداحی ها روضه خونده شده خب طرف این قدر میشنوه که دیگه براش عادی میشه

یه مورد دیگه اینه که قبل از روضه آدم باید با تلاوت ویا گوش دادن قرآن ومو عظه شنیدن خودشو آماده کنه اصن واسه همینه خیلی ها میگن هیئت میری تنها برو 

بلاخره یه غلطی میکنیم که قلبمون سیاه بشه من خودمو عرض میکنم بعد وقتی قلب تاریک شد دیگه نمی تونی اوج مصائب رو بفهمی وگریه کنی بعد مداح هم هی روضه رو باز تر میکنه تا گریه کنیم

 

وگرنه روضه از این بالا تر میخواید که:

ناموس اهل بیت علیهم السلام رو دختر اون مردی رو که فرمود اگر قطرای از شراب داخل چاهی بیفتد واز آن آب بکشند وزمینی را آب یاری کنند و گوسفندانی از آن چرا کنن من از گوشت آن گوسفندان نمی خورم(نقل به مضمون) رو

منظورم اینه

عمه سادات رو وارد بزم شراب کردند .

 

دعا کنید خدا فرج حضرت رو نزدیک کنه

امشب شب اوله محرمه دعا کنید خدا امسال بهمون توفیق نوکری بده توفیق کربلا بده

صلوات